Sretno dijete
24.10.2024 u 09:00
Učenički dom Novi Zagreb
Pozivamo sve zainteresirane za mentalno zdravlje i dobrobit djece u školi da se prijave na edukaciju „Sretno dijete – program za osobni i socijalni razvoj u školi“.
Kroz dvodnevni program, upoznat ćete se s najnovijim spoznajama o zdravom i uspješnom socio-emocionalnom razvoju djece i mladih, kao i činiteljima dobrobiti zadovoljstva učitelja. Naučit ćete prepoznati rane indikatore mogućih problema djeteta te djelotvorna rješenja u komunikaciji. Steći ćete dodatne vještine i znanja koja će vam pomoći u pripremi raznovrsnih pedagoških, psiholoških, pa i „osjetljivih“ tema s učenicima:ama.
Edukacija će se održati u prostoru Učeničkog doma Novi Zagreb, u terminima 24. i 25. listopada 2024. od 09:00 do 15:00. Osvježenja i obrok su osigurani. Svi sudionici će dobiti potvrdu o stručnom usavršavanju i dvije publikacije za primjenu projekta u školi: zbirku radionica Sretno dijete i udžbenik Od srca do srca. Prijave se zaprimaju do 13. listopada 2024.
S dodatnim pitanjima možete se obratiti voditeljici ureda Foruma Martini Nekić putem kontakata: edukacije@fso.hr i/ili 01 4663 503.
Više o edukaciji
Cilj edukacije
Usvojiti kompetencije za kreiranje obrazovnog okruženja i procesa poučavanja usmjerenih na dobrobit djeteta i socio-emocionalni razvoj, kao i znanja potrebna za poučavanje osobnih i socijalnih kompetencija.
Što ćete naučiti?
Polaznik/ica će moći
- objasniti kako je proces odgoja i obrazovanja isprepleten s dječjim socio-emocionalnim razvojem
- definirati pojmove: sreća, psihološka dobrobit, socio-emocionalni razvoj, emocionalna pismenost, okruženje poticajno za učenje
- nabrojati glavne čimbenike koji utječu na uspješnost djeteta u školi
- opisati zbog čega je “rastući” mentalni sklop učitelja važan za učenje i primijeniti intervencije povezane s „rastućim“ sklopom
- navesti i prepoznati ključne faktore rizika i zaštite u dječjem razvoju
- opisati temeljne psihološke potrebe i njihovu povezanost sa socio-emocionalnim razvojem djece
- primijeniti osnove asertivne, autentične i nenasilne komunikacije
- opisati i primijeniti aktivno i empatijsko slušanje te vještine koje takvo slušanje uključuje
- dati razvojnu povratnu informaciju,
- kritički vrednovati činitelje dječje dobrobiti u vlastitoj školi/ustanovi,
- osmisliti uvjete i sadržaje u obrazovnom procesu koji mogu ispuniti psihološke potrebe djeteta,
- osmisliti kurikulumske sadržaje i školske projekte usmjerene na dobrobit djeteta,
- usvojiti model „Sretne škole“ te razlikovati “sretnu” od “nesretne” škole,
- samostalno pripremiti nastavne jedinice u području osobnog i socijalnog razvoja djece i mladih.
Metode i načini rada
Predavanja, prezentacije, radionice, simulacije, individualni i skupni rad, izrada nastavnih jedinica.
Uvjeti za završetak edukacije
Polaznik/ica stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na cijelom seminaru odnosno najmanje 80% vremena u slučaju opravdanog izostanka.
Potvrda o stručnom usavršavanju se izdaje na 12 sati.
U ostalim slučajevima polaznik/ica dobiva potvrdu o sudjelovanju.