Škole podrške
04.11.2024 u 10:00
Edukacija za škole Virovitičko-podravske županije
Dvodnevna edukacija "Škole podrške" održava se unutar istoimenog projekta i namijenjena je školama Virovitičko-podravske županije koje u njemu sudjeluju i planiraju program uvrstiti u školski kurikulum za 2024./2025. godinu.
Cilj edukacije je osnaživanje odgojno-obrazovnih radnica:ka za suočavanje s poteškoćama mentalnog zdravlja djece i mladih te za poučavanje socio-emocionalnih vještina i otpornosti.
Sudionice će nakon sudjelovanja na seminaru razviti dodatna i nova znanja i vještine o tome kako podržavati osobni i socijalni razvoj, kako podržati zdrav psihološki razvoj djece i mladih; kako povećati njihovu emocionalnu pismenost, otpornost i suočavanje s teškoćama; vještine rješavanja problema i sukoba te izgradnje zdravih odnosa. Isto tako, cilj je da se sudionici:e osjećaju snažnijima i spremnijima za rad na jačanju otpornosti učenika, za stvaranje okružja koje podržava mentalno zdravlje djece, ali i odraslih.
Edukacija će se održati u ponedjeljak, 4. studenog od 10:00 do 15:30 te u utorak, 5. studenog od 9:00 do 15:00 (točnu lokaciju objavit ćemo naknadno). Prijave primamo do 20. listopada 2024.
Prijavljenim osobama komunicirat ćemo raspored programa edukacije i druge detalje održavanja. Sudjelovanjem u programu, uz edukaciju sudionici dobivaju i nove stručne resurse i materijale poput Zbirki radionica za niže i više razrede osnovne škole, kao i za rad u srednjoj školi te letak za roditelje.
S dodatnim pitanjima možete se obratiti Marini Brkić putem kontakata mbrkic@fso.hr i/ili 01 4663 503.
Projekt Škole podrške IV: učenje za otpornost, inkluziju i mentalno zdravlje (2024./25.) provodimo uz podršku Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.
Više o edukaciji
Cilj edukacije
Usvojiti kompetencije potrebne za poučavanje osobnih i socijalnih vještina djece i mladih, razvoj emocionalne pismenosti te jačanje mentalnog zdravlja djece i mladih u školi.
Što ćete naučiti?
Polaznik/ica će nakon sudjelovanja moći:
- definirati pojmove: mentalno zdravlje, stres, trauma, kriza, otpornost i suočavanje;
- navesti glavne čimbenike koji utječu na mentalno zdravlje djece;
- opisati temeljne psihološke potrebe i njihovu povezanost sa socio-emocionalnim razvojem djece te s mentalnim zdravljem;
- prepoznati važnost dječjih emocija u odgojno-obrazovnom procesu;
- osvijestiti važnost vlastitih emocija i njihova izražavanja;
- primijeniti alate poučavanja o emocionalnoj pismenosti;
- primijeniti različite metodičke alate u poučavanju međupredmetne teme "Osobni i socijalni razvoj";
- primijeniti osnovne vještine pružanja podrške djeci i mladima u kriznim situacijama;
- osmisliti kurikulumske sadržaje i školske projekte usmjerene na mentalno zdravlje i socio-emocionalne vještine;
- primijeniti nastavne pripreme u području osobnoga i socijalnog razvoja djece i mladih.
Metode i načini rada
Predavanja, prezentacije, radionice, simulacije, individualni i skupni rad.
Uvjeti sudjelovanja
Nema posebnih uvjeta za sudjelovanje na seminaru.
Uvjeti za završetak edukacije
Polaznik/ca stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na cijelom seminaru.