Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.

Otvoren poziv

Osnovni seminar medijacije

19.09.2024 u 09:00

Učenički dom Novi Zagreb

Pozivamo sve zainteresirane učiteljice i učitelje, stručne suradnice i suradnike, razrednike, voditelje školskih preventivnih programa i izvannastavnih aktivnosti, ravnatelje i ravnateljice ali i sve zainteresirane da se prijave na dvodnevni Osnovni seminar medijacije. 

Sukobi su vam teški, neugodni, frustrirajući? Zašto je to tako i kako možemo graditi bolje odnose kroz kvalitetnu komunikaciju i konstruktivno rješavanje sukoba? Saznajte na Osnovnom seminaru medijacije. Jer, svatko ima svoju priču, i vrijedi ju čuti!

Na ovoj edukaciji, u poticajnoj i dinamičnoj atmosferi, saznat ćete što je to i kakva je dinamika sukoba, uvježbavat ćete komunikacijske vještine i okušati se sami u ulozi medijatora.

Medijacija omogućuje rješavanje sukoba uz uvažavanje potreba svake strane u sukobu i osiguravanje da se nitko ne osjeti oštećen. Metoda je primjenjiva u svakodnevnom životu i korisna u radu u svim segmentima društva – od odgojno-obrazovnih i ustanova socijalne skrbi, preko privatnih tvrtki, do javne uprave.

Edukacija će se održati u Zagrebu u Učeničkom domu Novi Zagreb, 19. i 20. rujna 2024. od 9:00 do 15:00 sati. Tijekom oba dana edukacije osigurani su ručak i osvježenja. Prijave zaprimamo do kraja dana u ponedjeljak, 9. rujna 2024.

S dodatnim pitanjima možete se obratiti voditeljici ureda Foruma Martini Nekić putem kontakata: edukacije@fso.hr i/ili 01 4663 503.

Više o edukaciji

Cilj edukacije

Usvojiti temeljne kompetencije potrebne za komunikaciju u sukobu, za konstruktivno rješavanje sukoba i za podučavanje nenasilne komunikacije i konstruktivnog rješavanja sukoba u radu s djecom i mladima.

Što ćete naučiti?

Na kraju edukacije sudionik:ca će moći

  • definirati što je to sukob i kako nastaje;
  • nabrojati temeljne psihološke potrebe i opisati u kojoj su vezi sa sukobom;
  • objasniti ulogu emocija u sukobu;
  • prepoznati sukobe u svojoj okolini, uzroke sukoba i sukobljene strane;
  • razlikovati pozicije, interese i potrebe u sukobu;
  • prepoznati vlastiti način i stil reagiranja u sukobu;
  • objasniti neke od teorijskih modela rješavanja sukoba;
  • definirati asertivnu komunikaciju i dati primjer za nju;
  • opisati aktivno slušanje i vještine koje uključuje;
  • razlikovati i oblikovati otvorena i zatvorena pitanja;
  • parafrazirati i reflektirati poruku sugovornika;
  • opisati pojam nenasilne komunikacije;
  • definirati i upotrijebiti „Ja-govor“ i povratnu informaciju;
  • definirati medijaciju;
  • nabrojati ključna načela medijacije;
  • objasniti povijesni razvoj medijacije;
  • opisati zakonski okvir primjene medijacije u Hrvatskoj;
  • razlikovati školsku, vršnjačku, sudsku, obiteljsku i organizacijsku medijaciju;
  • objasniti i opisati korake postupka medijacije;
  • uočiti različite potrebe i interese dviju i više sukobljenih osoba;
  • nabrojati prednosti i nedostatke primjene medijacije;
  • razlikovati medijaciju od suđenja, arbitraže i pregovaranja;
  • raspravljati o etičkim principima medijacije te
  • prepoznati koji su sukobi pogodni za rješavanje medijacijom, a koji nisu, s posebnim naglaskom na sukobe u školskom okružju.

Metode i načini rada

Predavanja, prezentacije, radionice, simulacije, igranje uloga, individualni i skupni rad.

Uvjeti za završetak edukacije

Sudionik:ca stječe pravo na potvrdu o završenom stručnom usavršavanju sudjelovanjem na najmanje 80% uz opravdanje izostanka. Potvrda o stručnom usavršavanju se izdaje na 12 sati.

Sudionik:ica dobiva potvrdu o sudjelovanju uz uvjet sudjelovanja na 50% satnice edukacije.