Osnovni seminar medijacije
10.10.2024 u 09:00
Učenički dom Novi Zagreb
Pozivamo sve zainteresirane učiteljice i učitelje, stručne suradnice i suradnike, razrednike, voditelje školskih preventivnih programa i izvannastavnih aktivnosti, ravnatelje i ravnateljice ali i sve zainteresirane da se prijave na dvodnevni Osnovni seminar medijacije.
Sukobi su vam teški, neugodni, frustrirajući? Zašto je to tako i kako možemo graditi bolje odnose kroz kvalitetnu komunikaciju i konstruktivno rješavanje sukoba? Saznajte na Osnovnom seminaru medijacije. Jer, svatko ima svoju priču, i vrijedi ju čuti!
Na ovoj edukaciji, u poticajnoj i dinamičnoj atmosferi, saznat ćete što je to i kakva je dinamika sukoba, uvježbavat ćete komunikacijske vještine i okušati se sami u ulozi medijatora.
Medijacija omogućuje rješavanje sukoba uz uvažavanje potreba svake strane u sukobu i osiguravanje da se nitko ne osjeti oštećen. Metoda je primjenjiva u svakodnevnom životu i korisna u radu u svim segmentima društva – od odgojno-obrazovnih i ustanova socijalne skrbi, preko privatnih tvrtki, do javne uprave.
Edukacija će se održati u Zagrebu u Učeničkom domu Novi Zagreb, 10. i 11. listopada 2024. od 9:00 do 15:00 sati. Tijekom oba dana edukacije osigurani su ručak i osvježenja. Prijave zaprimamo do kraja dana u nedjelju, 30. rujna 2024.
S dodatnim pitanjima možete se obratiti voditeljici ureda Foruma Martini Nekić putem kontakata: edukacije@fso.hr i/ili 01 4663 503.
Više o edukaciji
Cilj edukacije
Usvojiti temeljne kompetencije potrebne za komunikaciju u sukobu, za konstruktivno rješavanje sukoba i za podučavanje nenasilne komunikacije i konstruktivnog rješavanja sukoba u radu s djecom i mladima.
Što ćete naučiti?
Na kraju edukacije sudionik:ca će moći
- definirati što je to sukob i kako nastaje;
- nabrojati temeljne psihološke potrebe i opisati u kojoj su vezi sa sukobom;
- objasniti ulogu emocija u sukobu;
- prepoznati sukobe u svojoj okolini, uzroke sukoba i sukobljene strane;
- razlikovati pozicije, interese i potrebe u sukobu;
- prepoznati vlastiti način i stil reagiranja u sukobu;
- objasniti neke od teorijskih modela rješavanja sukoba;
- definirati asertivnu komunikaciju i dati primjer za nju;
- opisati aktivno slušanje i vještine koje uključuje;
- razlikovati i oblikovati otvorena i zatvorena pitanja;
- parafrazirati i reflektirati poruku sugovornika;
- opisati pojam nenasilne komunikacije;
- definirati i upotrijebiti „Ja-govor“ i povratnu informaciju;
- definirati medijaciju;
- nabrojati ključna načela medijacije;
- objasniti povijesni razvoj medijacije;
- opisati zakonski okvir primjene medijacije u Hrvatskoj;
- razlikovati školsku, vršnjačku, sudsku, obiteljsku i organizacijsku medijaciju;
- objasniti i opisati korake postupka medijacije;
- uočiti različite potrebe i interese dviju i više sukobljenih osoba;
- nabrojati prednosti i nedostatke primjene medijacije;
- razlikovati medijaciju od suđenja, arbitraže i pregovaranja;
- raspravljati o etičkim principima medijacije te
- prepoznati koji su sukobi pogodni za rješavanje medijacijom, a koji nisu, s posebnim naglaskom na sukobe u školskom okružju.
Metode i načini rada
Predavanja, prezentacije, radionice, simulacije, igranje uloga, individualni i skupni rad.
Uvjeti za završetak edukacije
Sudionik:ca stječe pravo na potvrdu o završenom stručnom usavršavanju sudjelovanjem na najmanje 80% uz opravdanje izostanka. Potvrda o stručnom usavršavanju se izdaje na 12 sati.
Sudionik:ica dobiva potvrdu o sudjelovanju uz uvjet sudjelovanja na 50% satnice edukacije.
Objavljeno 10.06.2024