Oboji svijet
17.02.2025 u 09:00
Zagreb
Seminar „Oboji svijet“ namijenjen je učiteljicama, stručnim suradnicima, razrednicama, ravnateljima, ali i ostalim odgojno-obrazovnim djelatnicama koji se žele upoznati s dodatnim znanjima i metodama na koji način uvesti kreativnost u nastavu kao jedan od ključnih elemenata procesa učenja te koliko je pritom važan glas djece i mladih.
Edukacija će se održati u Kraš auditoriumu, Zagreb, 17. veljače 2025., u trajanju od 9:00 - 16:00. Prijave primamo do 7. veljače 2025. Detaljan program bit će naknadno objavljen i poslan prijavljenim i prihvaćenim sudionicima. Broj mjesta je ograničen.
Edukacija je financirana sredstvima projekta „Oboji svijet! – bojama ravnopravnosti“ (2024. – 2025.), podržanog od Grada Zagreba, Gradskog ureda za kulturu i civilno društvo, Odjela za promicanje ljudskih prava i civilno društvo.
S dodatnim pitanjima možete se obratiti Vanji Kožić Komar putem kontakata vkozic@fso.hr i/ili 01 4663 503.
Više o edukaciji
Cilj edukacije
Razviti kompetencije odgojno-obrazovnih radnika:ca u prihvaćanju i poštivanju različitosti i inkluzivnosti u području rada s učenicima. Sudionici edukacije će steći kompetencije i upoznati se s alatima za korištenje kreativnosti i umjetnosti u odgojno-obrazovnom procesu primijenjenih na teme: tolerancije, inkluzivnosti, razvoja identiteta, aktivne participacije djece i mladih, ljudskih prava, nenasilne komunikacije, aktivnog sudjelovanja u zajednici, kritičkog promišljanja društvenih promjena te razvoja empatije, razumijevanja i prihvaćanja različitosti.
Što ćete naučiti?
Na kraju edukacije sudionik:ca će moći:
- definirati pojmove tolerancije i inkluzije;
- prepoznati i navesti primjere tolerancije i inkluzije u svojoj okolini;
- objasniti važnost i proces izgradnje identiteta i slike o sebi kod djece i mladih;
- navesti i prepoznati čimbenike rizika i otpornosti u razvoju identiteta djece i mladih;
- objasniti ulogu glasa učenika i važnosti njihove aktivne participacije u školskom okruženju, zajednici i društvu;
- poticati učenike u kritičkom promišljanju i donošenju odluka;
- objasniti ulogu kreativnosti i njenog poticanja kod učenika;
- povezati pojam kreativnosti s pojmovima tolerancije i inkluzije;
- opisati dobrobiti kreativnog izražavanja kao čimbenika zaštite u dječjem razvoju;
- osmisliti uvjete i sadržaje u obrazovnom procesu koji potiču potencijale djece u kreativnom izražavanju i kritičkom promišljanju;
- pripremiti inovativne nastavne sadržaje u području poštivanja i prihvaćanja različitosti i
- stvoriti uvjete i okruženje za zajednički kreativni rad učenika što uključuje suradničko učenje, rad u timu i povezivanje na temelju zajedničkih tema i zadataka.
Metode i načini rada
Predavanja, prezentacije, radionice, simulacije, individualni i skupni rad, izrada nastavnih jedinica.
Uvjeti za završetak edukacije
Polaznik:ca stječe pravo na potvrdu o završenom seminaru stručnog usavršavanja - sudjelovanjem na najmanje tri sesije edukacije i - dostavom izvještaja o održanoj radionici.
Potvrda o završenom stručnom usavršavanju izdaje se na 10 sati.
Potvrda o sudjelovanju se izdaje se u slučajevima kada je osoba bila na najmanje tri sesije edukacije.
Objavljeno 21.01.2025