Možemo to riješiti: sveobuhvatni pristup prevenciji nasilja u školi
08.05.2025 u 09:00
OŠ Podolice, Koprivnica
NAPOMENA: Ovaj seminar je drugi od dva dijela edukacije za djetnice i djelatnike škola Koprivničko-križevačke i Virovitičko-podravske županije, koji su uključeni u projekt "Možemo to riješiti: cjelovit pristup školskim procesima u prevenciji vršnjačkog nasilja 2024. – 25."
Pozivamo vas na seminar stručnog usavršavanja „Možemo to riješiti: sveobuhvatni pristup prevenciji nasilja u školi“, namijenjen stručnim suradnicima, ravnateljima, razrednicima, ali i ostalim odgojno-obrazovnim djelatnicima zainteresiranima za jačanje svojih kompetencija rješavanja sukoba i prevencije nasilja.
Edukacija će se održati 8. i 9. svibnja 2025. u prostorima OŠ Podolice, Koprivnica. Tijekom oba dana edukacije osigurani su ručak i osvježenja.
Prijave zaprimamo do kraja dana u srijedu, 30. travnja 2025.
Ukoliko zatrebate tehničku podršku pri prijavi, obratite se našoj voditeljici ureda Martini Nekić putem e-maila edukacije@fso.hr ili telefonom na broj 095 38 15 099.
S ostalim pitanjima možete se obratiti Vanji Kožić Komar, putem kontakata vkozic@fso.hr, 095 2222 253.
Projekt financijski podržava Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih kroz natječaj za programe izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja djece i mladih u šk. god. 2024./2025.
Više o edukaciji
Cilj edukacije
Cilj edukacije je ojačati kompetencije potrebne za razvoj i primjenu modela prevencije nasilja u školi “Možemo to riješiti” koji naglasak stavlja na strateški okvir škole, razumijevanje uzroka nasilja te na socio-emocionalne kompetencije i dobrobit učenika, učitelja i školske zajednice. Sudionici će steći kompetencije potrebne za planiranje školskog programa prevencije nasilja te za njegovo usklađivanje sa strateškim okvirom škole.
Što ćete naučiti?
Na kraju edukacije sudionik:ca će moći:
- definirati i objasniti povezanost emocija, odnosa, psiholoških potreba i nasilja kod djece i mladih;
- primijeniti ekološki model u analizi nasilnih događaja;
- unaprijediti poučavanje socio-emocionalnih kompetencija koje su potrebne učenicama i učenicima za lakše upravljanje emocijama i komunikacijom u sukobima;
- prepoznati i primijeniti adekvatne razine prevencije (primarne, sekundarne i tercijarne) sukladno vrstama i oblicima vršnjačkog nasilja;
- osmisliti i primijeniti nastavne sadržaje u kontekstu primarne prevencije nasilja;
- provesti jednostavnu analizu potreba različitih dionika u školi (učenici, učitelji, roditelji) u području prevencije vršnjačkog nasilja;
- na temelju potreba osmisliti akcijski plan provedbe školskog programa prevencije vršnjačkog nasilja;
- povezati misiju i viziju škole, školski kurikulum, školsku kulturu i program prevencije nasilja;
- navesti mogućnosti primjene školske i vršnjačke medijacije s ciljem prevencije nasilja.
Metode i načini rada
Predavanja, prezentacije, radionice, rasprave, individualni i skupni rad.
Uvjeti za završetak edukacije
Sudionik:ca stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na min 80% sesija seminara.
U ostalim slučajevima dobiva potvrdu o sudjelovanju uz sudjelovanje na najmanje 50% sesija seminara.
Objavljeno 24.04.2025