Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.

Otvoren poziv

Metoda ankete u obrazovanju

31.12.2025 u 09:00

NAKNADNO

U današnjem svijetu smo okruženi velikom količinom informacija, a dobri i pouzdani podaci olakšavaju donošenje odluka, osmišljavanje javnih politika ili strategija. Zato je važno prepoznati korisne od suvišnih informacija, te razumjeti načine na koji se one mogu prikupiti.

Prikupljanje podataka je naizgled jednostavan posao. Međutim, u njegovoj se osnovi se krije dubinsko razumijevanje određenog problema te poznavanje metoda prikupljanja podataka. Jedna od njih je anketa, kvalitativna metoda temeljena na postavljanju pomno osmišljenih pitanja vezanih uz određenu društvenu pojavu.

U metodi ankete mogu se postavljati različita pitanja, a samo ona dobro formulirana rezultiraju najsadržajnijim odgovorima. Vještina postavljanja dobrih pitanja je korisna učiteljima, ravnateljima, stručnim suradnicima jer olakšava prikupljanje informacija za vođenje razreda, roditeljskih sastanaka ili školskih aktivnosti.

Zato je cilj seminara „Metoda ankete u obrazovanju” da učiteljima, ravnateljima, stručnim suradnicama i ostalim zaposlenicima škole približi temeljne načine postavljanja pitanja.

...

Važno! Ova edukacija organizira se temeljem iskazanog interesa i provodi kada se prijavi najmanje 12 polaznika. Pozivamo vas da iskažete svoj interes i prijavite se putem naše platforme, a mi ćemo vas pravodobno obavijestiti čim se formira grupa, nakon čega ćemo definirati datum i način održavanja edukacije. Edukaciju provodimo uživo i online, stoga pozivamo zainteresirane iz cijele Hrvatske da nam se pridruže. Za skupne prijave (tri i više osoba) ili više prijava iz iste ustanove, odobravamo popust od 10%. 

Više o edukaciji

Cilj edukacije

Cilj seminara je osnažiti odgojno-obrazovne djelatnike da koriste upitničke načine prikupljanja podataka (anketu) u radu s razredom i upravljanju školom.

Što ćete naučiti?

Na kraju edukacije polaznik/ca će moći:

  • nabrojati osnovne tipove pitanja korištenih u upitnicima,
  • oblikovati pitanja otvorenog i zatvorenog tipa,
  • navesti osnovne tipove skala u pitanjima zatvorenog tipa,
  • konstruirati skalu za pitanja zatvorenog tipa,
  • nabrojati osnovne načine formiranja ukupnog rezultata na upitniku,
  • nabrojati situacije u školskom kontekstu gdje se podaci mogu skupljati upitnicima,
  • nabrojati razloge zašto se u tim situacijama isplati prikupljati podatke upitnicima,
  • smisliti upitnik s pitanjima otvorenog i zatvorenog tipa i pripadajućim skalama,
  • navesti situacije primjene tog upitnika u školi.

Metode i načini rada

Predavanja, prezentacije, individualni i skupni rad, radionice.

Uvjeti za završetak edukacije

Polaznik:ica stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na cijelom seminaru. Potvrda o stručnom usavršavanju se izdaje na 8 sati.

Objavljeno 06.12.2024