Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.

Otvoren poziv

Metoda ankete u obrazovanju

11.12.2024 u 09:00

virtualno, putem Zoom-a

Pouzdani podaci ključni su za praćenje raznih fenomena, donošenje ispravnih odluka i izradu učinkovitih strategija. Zato je važno prepoznati korisne informacije i razumjeti načine na koje se one mogu prikupljati.

Iako se prikupljanje podataka može činiti jednostavnim, iza toga stoji dubinsko razumijevanje problema i poznavanje različitih metoda prikupljanja informacija. Jedna od najvažnijih metoda je anketa koja se temelji na pažljivo osmišljenim pitanjima o određenim društvenim fenomenima.

Vještina postavljanja kvalitetnih pitanja izuzetno je korisna učiteljima, stručnim suradnicima i ravnateljima jer olakšava prikupljanje informacija potrebnih za vođenje razreda, roditeljskih sastanaka i planiranje školskih aktivnosti.

Osim toga, anketa se često koristi kao nastavni alat i vrlo je važno da učenici uvide važnost pomnog planiranja ankete, prikupljanja i obrade podataka. Zato vas pozivamo da se prijavite na seminar stručnog usavršavanja „Metoda ankete u obrazovanju” koja će vam pomoći da usvojite i da se podsjetite na osnovne tehnike postavljanja pitanja i poboljšate svoje vještine prikupljanja informacija.

Seminar stručnog usavršavanja održat će se virtualno 11. prosinca 2024. godine s početkom u 9.00 sati. Prijave su otvorene do 31. listopada 2024. godine. Za skupne prijave (tri i više osoba) ili više prijava iz iste ustanove moguć je popust od 10%.

U nastavku se nalazi cjeloviti opis seminara edukacije.

Više o edukaciji

Cilj edukacije

Cilj seminara je osnažiti odgojno-obrazovne djelatnike da koriste upitničke načine prikupljanja podataka (anketu) u radu s razredom i upravljanju školom.

Što ćete naučiti?

Na kraju edukacije polaznik/ca će moći:

  • nabrojati osnovne tipove pitanja korištenih u upitnicima,
  • oblikovati pitanja otvorenog i zatvorenog tipa,
  • navesti osnovne tipove skala u pitanjima zatvorenog tipa,
  • konstruirati skalu za pitanja zatvorenog tipa,
  • nabrojati osnovne načine formiranja ukupnog rezultata na upitniku,
  • nabrojati situacije u školskom kontekstu gdje se podaci mogu skupljati upitnicima,
  • nabrojati razloge zašto se u tim situacijama isplati prikupljati podatke upitnicima,
  • smisliti upitnik s pitanjima otvorenog i zatvorenog tipa i pripadajućim skalama,
  • navesti situacije primjene tog upitnika u školi.

Metode i načini rada

Predavanja, prezentacije, individualni i skupni rad, radionice.

Uvjeti za završetak edukacije

Polaznik:ica stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na cijelom seminaru. Potvrda o stručnom usavršavanju se izdaje na 8 sati.