Metoda ankete u obrazovanju
11.12.2024 u 09:00
virtualno, putem Zoom-a
Pouzdani podaci ključni su za praćenje raznih fenomena, donošenje ispravnih odluka i izradu učinkovitih strategija. Zato je važno prepoznati korisne informacije i razumjeti načine na koje se one mogu prikupljati.
Iako se prikupljanje podataka može činiti jednostavnim, iza toga stoji dubinsko razumijevanje problema i poznavanje različitih metoda prikupljanja informacija. Jedna od najvažnijih metoda je anketa koja se temelji na pažljivo osmišljenim pitanjima o određenim društvenim fenomenima.
Vještina postavljanja kvalitetnih pitanja izuzetno je korisna učiteljima, stručnim suradnicima i ravnateljima jer olakšava prikupljanje informacija potrebnih za vođenje razreda, roditeljskih sastanaka i planiranje školskih aktivnosti.
Osim toga, anketa se često koristi kao nastavni alat i vrlo je važno da učenici uvide važnost pomnog planiranja ankete, prikupljanja i obrade podataka. Zato vas pozivamo da se prijavite na seminar stručnog usavršavanja „Metoda ankete u obrazovanju” koja će vam pomoći da usvojite i da se podsjetite na osnovne tehnike postavljanja pitanja i poboljšate svoje vještine prikupljanja informacija.
Seminar stručnog usavršavanja održat će se virtualno 11. prosinca 2024. godine s početkom u 9.00 sati. Prijave su otvorene do 31. listopada 2024. godine. Za skupne prijave (tri i više osoba) ili više prijava iz iste ustanove moguć je popust od 10%.
U nastavku se nalazi cjeloviti opis seminara edukacije.
Više o edukaciji
Cilj edukacije
Cilj seminara je osnažiti odgojno-obrazovne djelatnike da koriste upitničke načine prikupljanja podataka (anketu) u radu s razredom i upravljanju školom.
Što ćete naučiti?
Na kraju edukacije polaznik/ca će moći:
- nabrojati osnovne tipove pitanja korištenih u upitnicima,
- oblikovati pitanja otvorenog i zatvorenog tipa,
- navesti osnovne tipove skala u pitanjima zatvorenog tipa,
- konstruirati skalu za pitanja zatvorenog tipa,
- nabrojati osnovne načine formiranja ukupnog rezultata na upitniku,
- nabrojati situacije u školskom kontekstu gdje se podaci mogu skupljati upitnicima,
- nabrojati razloge zašto se u tim situacijama isplati prikupljati podatke upitnicima,
- smisliti upitnik s pitanjima otvorenog i zatvorenog tipa i pripadajućim skalama,
- navesti situacije primjene tog upitnika u školi.
Metode i načini rada
Predavanja, prezentacije, individualni i skupni rad, radionice.
Uvjeti za završetak edukacije
Polaznik:ica stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na cijelom seminaru. Potvrda o stručnom usavršavanju se izdaje na 8 sati.
Objavljeno 18.09.2024