Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.

DEMOKRATIZACIJA ŠKOLA

Razvojni plan škole

education

„Vaša podrška i znanje koje nam prenosite putem seminara neprocjenjivi su.”

Svaka organizacija koja želi sustavno i kvalitetno ostvarivati svoju djelatnost ili postići određeni cilj treba gledati unaprijed i definirati gdje se vidi za tri ili pet godina.

Škole i druge odgojno-obrazovne ustanove nisu izuzetak. Razvojni plan jest strateški plan razvoja ustanove koji sadrži prioritetna područja unaprjeđenja, ciljeve, kriterije, aktivnosti i mjerila u ostvarivanju odgojno-obrazovnog rada.

Razvojni plan je strateški dokument kojim se za neko određeno razdoblje definiraju ciljevi u određenim prioritetnim područjima u svrhu poboljšanja kvalitete rada škole i stvaranja inkluzivnog ozračja.

Iz Razvojnog plana se definira Akcijski plan za tekuću školsku godinu koji teži ostvarivanju prioritetnih ciljeva u kontekstu školske kulture, politike i prakse. U izradi i provedbi Razvojnog plana škole glavnu ulogu nosi individualno i timsko samovrednovanje rada škole kako bi se opisalo postojeće stanje, identificirale potrebe te uočile jake i slabe strane ustanove. Na temelju analize pristupa se stvaranju, praćenju i evaluaciji Razvojnog plana škole s ciljem unaprjeđenja kvalitete nastavnog procesa, školskog ozračja, podrške učenicima u njihovom učenju i osobnom razvoju.

Ova edukacija daje polaznicima potrebna znanja, informacije i smjernice kako kroz razvoj, praćenje i evaluaciju strateških planova postaviti temelj za stvaranje škole koja će pružiti podršku učenicima u ostvarenju njihovih punih potencijala.

Cilj edukacije

Pružiti polaznicima temeljna znanja, informacije i smjernice za razvoj, praćenje i evaluaciju strateških planova odgojno-obrazovne ustanove.

Što ćete naučiti?

Polaznik:ica će moći:

  • identificirati, prikupljati i koristiti podatke važne za izradu razvojnog plana škole;
  • izraditi zajedničku viziju, misiju i cilj škole;
  • opisati načine uključivanja učenika, roditelja, lokalne zajednice i drugih odgojno-obrazovnih dionika u izradi razvojnog plana;
  • izraditi razvojni plan škole;
  • upravljati procesom razvoja akcijskog plana;
  • opisati način praćenja i izmjena/dopuna planova.

Metode i načini rada

Predavanja, prezentacije, radionice, simulacije, individualni i skupni rad.

Uvjeti za završetak edukacije

Polaznik:ca stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na barem 80% sesija seminara.

Potvrda o stručnom usavršavanju se izdaje na osam sati.

Potvrda o sudjelovanju u seminaru izdaje se uz uvjet sudjelovanja na 50% sesija seminara.