Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.

DEMOKRATIZACIJA ŠKOLA

Razvoj kurikulumske kulture

education

„Edukacija je pomogla u smislu da uočimo i današnje propuste u školskom kurikulumu te mogućnost da radimo na kvaliteti.”

Ova edukacija je rezultat projekta „Razvoj kurikulumske kulture: osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma“ koji se provodio od 2013. do 2015. godine. Edukaciju su razvile stručnjakinje s Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu.

Cilj edukacije je osnažiti učitelje, stručne suradnike i ravnatelje za djelotvoran razvoj, implementaciju i evaluaciju školskog kurikuluma, odnosno oblikovanje kurikulumske kulture u školi.

Edukacija donosi novi pristup razvoju školskog kurikuluma koji uvažava potrebe učenika, učitelja, škole, roditelja i lokalne zajednice.

Tijekom edukacije polaznici dobivaju teorijske temelje potrebne za izradu školskog kurikuluma, te se upoznavaju s međunarodnim iskustvima. Središnji dio edukacije je osnaživanje polaznika za planiranje i evaluaciju školskog kurikuluma, te superviziju od strane stručnjaka tijekom planiranja i izrade školskog kurikuluma.

Edukacija posebnu pozornost daje planiranju sukladno odgojno-obrazovnim područjima Nacionalnog okvirnog kurikuluma.

Ono što posebno izdvaja ovu edukaciju jest dodatan poticaj polaznicima da rade na oblikovanju kurikulumske kulture kroz povratne informacije dobivene na razini škola gdje je poseban naglasak stavljen na unapređenje školske klime i zajednički rad cijelog kolektiva škole.

Cilj edukacije

Osnažiti učitelje, stručne suradnike i ravnatelje za djelotvoran razvoj, implementaciju i evaluaciju školskog kurikuluma. Glavno usmjerenje kojem teži ovaj seminar jest novi pristup razvoju školskog kurikuluma koji se odnosi na uvažavanje potreba učenika, učitelja, škole, roditelja i lokalne zajednice.

Što ćete naučiti?

Polaznik/ica će moći:

  • povezati sadržaj školskog kurikuluma s ključnim nacionalnim dokumentima,
  • definirati ciljeve školskog kurikuluma,
  • upoznati se sa strukturom kurikuluma škole,
  • definirati misiju i viziju škole,
  • analizirati potrebe učenika, roditelja, lokalne zajednice,
  • izraditi sustav vrednovanja postignuća školskog kurikuluma.

Metode i načini rada

Frontalni, individualni, rad u paru, rad u skupini. Pedagoška radionica, izlaganje, asprava, demonstracija, otvoreno i iskustveno učenje.

Uvjeti za završetak edukacije

Polaznik/ica stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na cijelom seminaru odnosno najmanje 80% sesija uz opravdanje izostanka.

Potvrda o stručnom usavršavanju se izdaje na 15 sati.

U ostalim slučajevima polaznik/ica dobiva potvrdu o sudjelovanju.