Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.

DEMOKRATIZACIJA ŠKOLA

Odnosi s javnošću u obrazovanju

education

„Na edukaciji ‘Odnosi s javnošću u obrazovanju’ naučila sam koliko je bitno prezentirati svoju školu i njen rad prema javnosti. Otvorila sam facebook stranicu za školu i uložila dodatan trud u moderiranje web stranice škole. Kao rezultat toga, broj posjeta stranice je porastao s prosječnih 4-5 posjeta do nevjerojatnih 2500 posjeta dnevno.”

Kako uspješno komunicirati s medijima? Kako napisati objavu za medije? Što je komunikacijski plan škole i kako ga izraditi? Kako uspješno upravljati društvenim mrežama da bi se potaknula rasprava i prenijele informacije roditeljima, učenicima i lokalnoj zajednici? Koji su primjeri dobre prakse u Hrvatskoj u području odnosa s javnošću u obrazovanju?

Ovo samo su neka od pitanja na koja polaznici mogu dobiti odgovor na ovoj edukaciji. Kvalitetna komunikacija škole s javnosti, medijima i lokalnom zajednicom od ključne je važnosti za uspjeh škole i postizanje prepoznatljivosti u zajednici, a kontinuirana, učinkovita i kvalitetna komunikacija omogućit će pozitivan publicitet i promociju škole, njenih programa, projekata i aktivnosti koje provode.

Ova edukacija želi prenijeti odgojno-obrazovnim radnicima znanja i vještine važne za kvalitetno korištenje strategija odnosa s javnošću kako bi mogli upravljati komunikacijom i pomoći u ostvarivanju potreba i ciljeva škola i odgojno-obrazovnih ustanova.

Osim teorijskog dijela, edukacija uključuje i praktični/interaktivni dio gdje polaznici uče kako pravilno oblikovati objave za medije, reakcije i upravljanje društvenim mrežama u službi promocije odgojno-obrazovnih ustanova.

Polaznici su rekli sljedeće o edukaciji: „Nakon seminara moje komunikacijske vještine su se poboljšale i postao sam organiziraniji. Hvala Vam na dugotrajnim pozitivnim učincima ovog treninga koji su vidljivi u mom svakodnevnom poslu.”

Cilj edukacije

Cilj edukacije je prenijeti odgojno-obrazovnim radnicima znanja i vještine važne za kvalitetno korištenje strategija odnosa s javnošću kako bi mogli na kvalitetan način upravljati komunikacijom i pomoći u ostvarivanju potreba i ciljeva škola i odgojno-obrazovnih ustanova. Poseban naglasak na seminaru stavljen je na praktični dio koji obuhvaća odnose s medijima te komunikaciju na društvenim mrežama.

Što ćete naučiti?

Na kraju edukacije polaznik:ca će moći:

  • definirati odnose s javnošću;
  • objasniti ulogu odnosa s javnošću u odgojno-obrazovnim ustanovama;
  • razlikovati odnose s javnošću, propagandu i marketing;
  • analizirati okruženje u kojemu djeluju odnosi s javnošću u školama;
  • argumentirati važnost primjene analize okruženja u komunikaciji;
  • mapirati dionike u odgojno-obrazovnoj ustanovi na osnovi moći i interesa;
  • argumentirati važnost izrade komunikacijskog plana za odgojno-obrazovne institucije;
  • objasniti osnovne korake izrade komunikacijskog plana;
  • opisati i objasniti ulogu poziva i objave za medije u komunikaciji škole prema javnosti;
  • definirati glavne alate i tehnike odnosa s javnošću u odgojno-obrazovnim institucijama;
  • argumentirati važnost i ulogu tehnika i alata odnosa s javnošću u odgojno-obrazovnim institucijama za povećanje vidljivosti u lokalnoj zajednici;
  • nabrojati ključne društvene mreže koje danas koriste mladi te koje služe za komunikaciju prema javnosti kako bi se ostvarilo razumijevanje aktivnosti škola;
  • opisati i argumentirati ulogu društvenih mreža u komunikaciji odgojno-obrazovnih institucija prema roditeljima, učenicima i lokalnoj zajednici i
  • definirati glavne alate mrežne komunikacije za internu komunikaciju odgojno-obrazovnih institucija.

Metode i načini rada

Predavanja, prezentacije, radionice, simulacije, individualni i skupni rad.

Uvjeti za završetak edukacije

Polaznik/ica stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na cijelom seminaru odnosno najmanje 80% uz opravdanje izostanka.

U ostalim slučajevima polaznik/ica dobiva potvrdu o sudjelovanju.