DEMOKRATIZACIJA ŠKOLA
Odnosi s javnošću u obrazovanju
„Na edukaciji ‘Odnosi s javnošću u obrazovanju’ naučila sam koliko je bitno prezentirati svoju školu i njen rad prema javnosti. Otvorila sam facebook stranicu za školu i uložila dodatan trud u moderiranje web stranice škole. Kao rezultat toga, broj posjeta stranice je porastao s prosječnih 4-5 posjeta do nevjerojatnih 2500 posjeta dnevno.”
Kako uspješno komunicirati s medijima? Kako napisati objavu za medije? Što je komunikacijski plan škole i kako ga izraditi? Kako uspješno upravljati društvenim mrežama da bi se potaknula rasprava i prenijele informacije roditeljima, učenicima i lokalnoj zajednici? Koji su primjeri dobre prakse u Hrvatskoj u području odnosa s javnošću u obrazovanju?
Ovo samo su neka od pitanja na koja polaznici mogu dobiti odgovor na ovoj edukaciji. Kvalitetna komunikacija škole s javnosti, medijima i lokalnom zajednicom od ključne je važnosti za uspjeh škole i postizanje prepoznatljivosti u zajednici, a kontinuirana, učinkovita i kvalitetna komunikacija omogućit će pozitivan publicitet i promociju škole, njenih programa, projekata i aktivnosti koje provode.
Ova edukacija želi prenijeti odgojno-obrazovnim radnicima znanja i vještine važne za kvalitetno korištenje strategija odnosa s javnošću kako bi mogli upravljati komunikacijom i pomoći u ostvarivanju potreba i ciljeva škola i odgojno-obrazovnih ustanova.
Osim teorijskog dijela, edukacija uključuje i praktični/interaktivni dio gdje polaznici uče kako pravilno oblikovati objave za medije, reakcije i upravljanje društvenim mrežama u službi promocije odgojno-obrazovnih ustanova.
Polaznici su rekli sljedeće o edukaciji: „Nakon seminara moje komunikacijske vještine su se poboljšale i postao sam organiziraniji. Hvala Vam na dugotrajnim pozitivnim učincima ovog treninga koji su vidljivi u mom svakodnevnom poslu.”
Cilj edukacije
Cilj edukacije je prenijeti odgojno-obrazovnim radnicima znanja i vještine važne za kvalitetno korištenje strategija odnosa s javnošću kako bi mogli na kvalitetan način upravljati komunikacijom i pomoći u ostvarivanju potreba i ciljeva škola i odgojno-obrazovnih ustanova. Poseban naglasak na seminaru stavljen je na praktični dio koji obuhvaća odnose s medijima te komunikaciju na društvenim mrežama.
Što ćete naučiti?
Na kraju edukacije polaznik:ca će moći:
- definirati odnose s javnošću;
- objasniti ulogu odnosa s javnošću u odgojno-obrazovnim ustanovama;
- razlikovati odnose s javnošću, propagandu i marketing;
- analizirati okruženje u kojemu djeluju odnosi s javnošću u školama;
- argumentirati važnost primjene analize okruženja u komunikaciji;
- mapirati dionike u odgojno-obrazovnoj ustanovi na osnovi moći i interesa;
- argumentirati važnost izrade komunikacijskog plana za odgojno-obrazovne institucije;
- objasniti osnovne korake izrade komunikacijskog plana;
- opisati i objasniti ulogu poziva i objave za medije u komunikaciji škole prema javnosti;
- definirati glavne alate i tehnike odnosa s javnošću u odgojno-obrazovnim institucijama;
- argumentirati važnost i ulogu tehnika i alata odnosa s javnošću u odgojno-obrazovnim institucijama za povećanje vidljivosti u lokalnoj zajednici;
- nabrojati ključne društvene mreže koje danas koriste mladi te koje služe za komunikaciju prema javnosti kako bi se ostvarilo razumijevanje aktivnosti škola;
- opisati i argumentirati ulogu društvenih mreža u komunikaciji odgojno-obrazovnih institucija prema roditeljima, učenicima i lokalnoj zajednici i
- definirati glavne alate mrežne komunikacije za internu komunikaciju odgojno-obrazovnih institucija.
Metode i načini rada
Predavanja, prezentacije, radionice, simulacije, individualni i skupni rad.
Uvjeti za završetak edukacije
Polaznik/ica stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na cijelom seminaru odnosno najmanje 80% uz opravdanje izostanka.
U ostalim slučajevima polaznik/ica dobiva potvrdu o sudjelovanju.