RAZVOJ OSOBNIH I SOCIJALNIH KOMPETENCIJA
Biti OK: dobrobit i mentalno zdravlje u školi
"Ovakvi seminari osvijeste koliko je važna naša struka tj. posao, iako okolina ima drugačije mišljenje. Nadam se da ćemo imati više ovakvih edukacija potkrijepljenih konkretnim informacijama i kvalitetnim savjetima."
Cilj edukacije
Usvojiti temeljne kompetencije socio-emocionalnog poučavanja i podrške mentalnom zdravlju djece i mladih.
Što ćete naučiti?
Polaznik:ca će nakon sudjelovanja moći:
- definirati pojam mentalnog zdravlja;
- navesti najučestalije poteškoće mentalnog zdravlja djece i mladih;
- opisati glavne čimbenike rizika i zaštite koji utječu na mentalno zdravlje djece i mladih te odraslih;
- primijeniti ekološki model za razumijevanje i procjenu rizika i zaštite mentalnog zdravlja;
- razlikovati primarnu, sekundarnu i tercijarnu prevenciju poteškoća mentalnog zdravlja u školi;
- opisati temeljne psihološke potrebe i njihovu povezanost s mentalnim zdravljem;
- prepoznati osnovna emocionalna stanja djece i mladih;
- primijeniti osnovne pomagačke vještine poput razgovora s osobom koja prolazi teško iskustvo ili krizu;
- objasniti etička načela i granice odgovornosti odgojno-obrazovnog radnika u pristupu poteškoćama mentalnog zdravlja djece i mladih;
- opisati i objasniti pojam emocionalne pismenosti;
- primijeniti naučeno prilikom integracije međupredmetne teme „Osobni i socijalni razvoj“ u nastavni predmet.
Metode i načini rada
Predavanja, prezentacije, radionice, simulacije, individualni i skupni rad.
Uvjeti za završetak edukacije
Polaznik:ca stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na barem 80% seminara. Potvrda o stručnom usavršavanju se izdaje na 12 sati.
Voditelji:ce edukacije
Ana Munivrana, Sara Strejček