Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.

RAZVOJ OSOBNIH I SOCIJALNIH KOMPETENCIJA

Biti OK: dobrobit i mentalno zdravlje u školi

education

"Ovakvi seminari osvijeste koliko je važna naša struka tj. posao, iako okolina ima drugačije mišljenje. Nadam se da ćemo imati više ovakvih edukacija potkrijepljenih konkretnim informacijama i kvalitetnim savjetima."

Ako vas zanimaju teme mentalnog zdravlja i psihološke dobrobiti svih uključenih u odgoj i obrazovanje (učitelja, učenika, nastavnika, stručnih suradnika, ravnatelja...), onda je ova edukacija za vas!   Rad s djecom i mladima vaša je svakodnevica i vjerojatno osjećate, naročito posljednjih godina, koliko je psihološko zdravlje djece važno za njihov akademski uspjeh i opću dobrobit. Možda se pitate što je to što možete učiniti vi osobno kako biste podržali mentalno zdravlje u školi: u razredu, kao razrednik, na nastavi, tijekom individualnih razgovora, razgovora s roditeljima, planirajući preventivni program ili upravljajući školom. Također ste vjerojatno svjesni toga koliko su vaša osobna dobrobit i emocionalna ravnoteža važni u svakodnevnom radu - i možda se pitati kako pronaći vremena i na koje načine brinuti o sebi.    Ovaj dvodnevni seminar pružit će vam prostor da istražite ove teme i pitanja te vam ponuditi odgovore koji vam mogu pomoći u boljoj brizi za sebe kao odgojno-obrazovnog radnika i radnicu te u pružanju podrške, ali i prenošenju kompetencija vašim učenicama i učenicima. Kroz edukaciju usvojit ćete nova znanja i vještine u području mentalnog zdravlja djece i mladih, saznati brojne metode osiguravanja iskustva dobrobiti u školi te prenošenja socio-emocionalnih vještina i poučavanja emocionalne pismenosti u školskom okružju.  

Cilj edukacije

Usvojiti temeljne kompetencije socio-emocionalnog poučavanja i podrške mentalnom zdravlju djece i mladih.

Što ćete naučiti?

Polaznik:ca će nakon sudjelovanja moći:

  • definirati pojam mentalnog zdravlja;
  • navesti najučestalije poteškoće mentalnog zdravlja djece i mladih;
  • opisati glavne čimbenike rizika i zaštite koji utječu na mentalno zdravlje djece i mladih te odraslih;
  • primijeniti ekološki model za razumijevanje i procjenu rizika i zaštite mentalnog zdravlja;
  • razlikovati primarnu, sekundarnu i tercijarnu prevenciju poteškoća mentalnog zdravlja u školi;
  • opisati temeljne psihološke potrebe i njihovu povezanost s mentalnim zdravljem;
  • prepoznati osnovna emocionalna stanja djece i mladih;
  • primijeniti osnovne pomagačke vještine poput razgovora s osobom koja prolazi teško iskustvo ili krizu;
  • objasniti etička načela i granice odgovornosti odgojno-obrazovnog radnika u pristupu poteškoćama mentalnog zdravlja djece i mladih;
  • opisati i objasniti pojam emocionalne pismenosti;
  • primijeniti naučeno prilikom integracije međupredmetne teme „Osobni i socijalni razvoj“ u nastavni predmet.

Metode i načini rada

Predavanja, prezentacije, radionice, simulacije, individualni i skupni rad.

Uvjeti za završetak edukacije

Polaznik:ca stječe pravo na potvrdu o stručnom usavršavanju sudjelovanjem na barem 80% seminara. Potvrda o stručnom usavršavanju se izdaje na 12 sati.

Voditelji:ce edukacije

Ana Munivrana, Sara Strejček

Otvoreni pozivi